tananger menighet.no

Tananger menighet

Forhåndsstemming, valgkort og utlegging av manntall. Ved Kirkevalget 2015 skal det velges menighetsråd og leke medlemmer til bispedømmerådet. Valget i Sola finner sted mandag 14. september 2015. Valglokalene er åpne kl. 10.00 til 21.00. Valglokalene for kirkevalgene ligger i tilknytning til lokalene for valgkretsene for kommune- og fylkestingsvalgene. Stemmeberettigede ved valget er alle døpte medlemmer av Den norske kirke som er over 15 år, eller som fyller 15 år i 2015. Mer informasjon om menighetsråds.

OVERVIEW

This site tananger.menighet.no currently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have explored zero pages within the domain tananger.menighet.no and found three websites linking to tananger.menighet.no.

TANANGER.MENIGHET.NO RANKINGS

This site tananger.menighet.no has seen variant levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for tananger.menighet.no

Traffic ranking (by month) for tananger.menighet.no

Traffic ranking by day of the week for tananger.menighet.no

Kirkevergen i Sola - hovedside

Velkommen til Sola kirkelige fellesråd! Se på menighetenes hjemmesider for ytterligere arrangementer og møter. Telefon 51 75 53 70 Fax 51 75 53 71.

follow me ledertrening for ungdommer i kirken

Ledertrening for ungdommer i kirken. Follow me KICK-OFF er den første av de fire årlige nettverkssamlingen for ungdomslederne, og går av stabelen den første lørdagen etter høstens skolestart for grunnskolene. Follow me KICK-OFF legges til starten av arbeidsåret for å inspirere ungdomslederne til å være Jesus-etterfølgere fremfor alt, og for å minne dem om at deres viktigste lederoppgave er å lede seg selv. Bare slik kan de lede andre ungdommer til disippelskap.

WHAT DOES TANANGER.MENIGHET.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tananger.menighet.no Mobile Screenshot of tananger.menighet.no Tablet Screenshot of tananger.menighet.no

TANANGER.MENIGHET.NO HOST

We observed that a single root page on tananger.menighet.no took three thousand nine hundred and seven milliseconds to come up. Our parsers could not detect a SSL certificate, so therefore our parsers consider tananger.menighet.no not secure.
194.63.248.46

I detected that this domain is using the Apache/2.2.16 operating system.

Tananger menighet

DESCRIPTION

CONTENT

This site tananger.menighet.no states the following, "Forhåndsstemming, valgkort og utlegging av manntall." We noticed that the webpage also stated " Ved Kirkevalget 2015 skal det velges menighetsråd og leke medlemmer til bispedømmerådet." It also stated " Valget i Sola finner sted mandag 14. Valglokalene for kirkevalgene ligger i tilknytning til lokalene for valgkretsene for kommune- og fylkestingsvalgene. Stemmeberettigede ved valget er alle døpte medlemmer av Den norske kirke som er over 15 år, eller som fyller 15 år i 2015."

VIEW MORE DOMAINS

Tanangerdagene

Lørdagsdansen er tilbake på Melingsholmen! Torsdag holder Geir Lippestad foredrag i kirken. Forhåndssalg av billetter kr 200 i SR-bank Tananger og i Tananger kirke. Vær tidlig ute, vi regner med stor pågang! Tanangerdagene arrangeres av Tananger Lions, Tananger Næringsforum, Tananger menighet og mange andre gode krefter i Tananger.

Tananger Båtforening

Kr 100 pr døgn, over 40 fot NOK 200 pr døgn. Velkommen til Tananger Båtforening! 800 meter til sentrum der man finner det meste som matbutikker, frisører, klesbutikker, jernvare med mye mer. Slipp, maks 7 tonn. Ved lengre opphold avtales pris. Lurer du på noe kan du også ta kontakt. Velkommen til vår nye nettside! .

Tananger Landstil

Sommeren er på vei! Hei igjen, kan tro vi har kost oss med åpningen. Av nyyydelig butikk på Madla Amfi! Tirsdag 18. Nærmer seg åpning av butikken på Madla Amfi. Torsdag har vi føråpning kl 6 på madla amfi, gleder meg veldig mye! Butikken blir såå flott, alle i Landstil jobber på spreng for tiden, men vi liker det! Gulvet er helt nydelig, møblene på plass og vi er superspent! Ha en fin tirsdag alle sammen! Fredag 14. Butikken på Madla Amfi tar form! Senere på kveld.

Tananger Legesenter

Send TANANGER fødselsdato, ditt navn og grad av hast til 2097. Feks TANANGER 030562 Kari Normann Trenger time for konsultasjon. Kr 6,- per mottatt melding. Normalt to meldinger - bekreftelse og timeavtale. Legekontoret har åpent mandag - fredag kl 08. Labratoriet har åpent mandag - fredag kl 08. Sentralbordet er åpent 0830 - 1130 og 1300 - 1500. Et produkt fra WTW AS.

Tanangerlisten Lokalparti for hele Sola kommune

Hvor lokalpolitiske beslutninger fattes på lokalt nivå, uten bindinger til nasjonalpolitiske føringer. I Tanangerlisten er vi opptatt av Sola kommune, ikke egen politisk karriere. Tanangerlisten vil satse på kollektivtransport. Da kan vi endelig presentere valgbrosjyren til Tanangerlisten. Vi er så heldig at vi har mange gode kandidater som er eksperter på hvert sitt fagfelt. Tanangerlisten stiller til valg for 4 gang. I 12 år har Tanangerlisten talt innbygge.